Thursday, September 20, 2012

Ermanno Scervino Spring Summer 2013


The woman boho-chic of Ermanno Scervino is attracted to the luxury tailoring that belongs to the world.

She matches colors and materials in an unusual way, creating a harmonious encounter between the Mediterranean and Atlantic.
Decide and warm colors, mohair sweaters dubbed a network, lunge and low waist skirts, mini-dresses in silk, leather and suede.

Black and white reign of the collection.

Feather organza handmade tassels and fringes make them unique smocking sleeveless jackets with reverse made ​​patchwork fabrics or macramé.

Bags bag knitted mesh combined with leather or raffia bags in ostrich printed frosted gold minibag five interlacing network of macramé.

Here for you the exclusive video of the show and some of my photos = P

I hope you enjoy it!

















Ermanno Scervino | Spring Summer 2013 Full Fashion Show


2 comments:

  1. come ti è sembrata la sfilata? Hai scelto un look molto semplice per l'evento , come mai?

    Saluti, ModaDiCoppia

    http://modadicoppia.blogspot.it

    ReplyDelete
  2. la sfilata a me è piaciuta, come sempre uno stile molto pulito e lineare. Poca stravaganza ma molta eleganza e sartorialità. Insolito l'accostamento di materiali e colori.

    Il mio look? Beh, il mio blog è semplicemente un diario, un album di ricordi e pensieri che ho deciso di condividere con il mondo intero.
    Non sono il tipo che ama parlare molto di sé… Perdonatemi quindi se non mi definisco un fashion blogger…Preferisco presentarmi come un giovane amante della vita, sempre alla ricerca di nuove esperienze.

    ReplyDelete